Στο φώτο φίνις της θερινής σεζόν μια ελληνική ταινία σημείωσε ρεκόρ εισιτηρίων στη μετα-covid εποχή. Ο λόγος για τον Άνθρωπο του Θεού, που έκοψε πάνω από 62 χιλιάδες εισιτήρια το πρώτο του τετραήμερο, ένας αριθμός που επιτεύχθηκε σε μεγάλο βαθμό, επειδή έφερε στις αίθουσες ένα κοινό που πηγαίνει σπάνια σινεμά. Η περιέργεια για την ταινία ήταν σίγουρα μεγάλη, αν αρέσει θα φανεί όχι στο χειροκρότημα, αλλά από τα κρατήματά της το τρέχον τετραήμερο – τα υπόλοιπα τα είπαμε στην κριτική μας.
Χάρη (και) στην ώθηση της ταινίας της Γελένα Πόποβιτς, το τετραήμερο αυτό κόπηκαν τα περισσότερα εισιτήρια από τότε που ξέσπασε η πανδημία –περίπου 88 χιλιάδες. Από τις υπόλοιπες ταινίες ξεχωρίζει το Ζήτημα Χρόνου (Stillwater) με τον Ματ Ντέημον, που αποδεικνύει ότι αν είναι καλή η ταινία, το κοινό θα την αναζητήσει στην αίθουσα, ακόμα κι αν έχει άλλες «εναλλακτικές». Ακόμα μεγαλύτερη απόδειξη επ’ αυτού συνιστούν ο Πατέρας με τον Άντονι Χόπκινς και το Άσπρος Πάτος του Τόμας Βίντερμπεργκ που συνεχίζουν να κόβουν εισιτήρια εβδομάδες μετά την πρεμιέρα τους, έχοντας φτάσει τα 79.335 και 50.998 αντίστοιχα.
Τα εισιτήρια αναλυτικά:
1. «Ο άνθρωπος του Θεού», 62.305 -117 οθόνες
2. «Ζήτημα χρόνου»,. 5.203 -20 οθόνες / Σύνολο: 17.962
3. «Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες», 4.491 -27 οθόνες
4. «The Suicide Squad», 2.041 -31 οθόνες / Σύνολο: 15.417
5. «Candyman», 1.950 -23 οθόνες / Σύνολο: 1.950
6. «Άσπρο πάτο», 1.673 -6 οθόνες / Σύνολο: 50.998
7. «Ταξίδι μέσα από τη μνήμη», 1.567 -27 οθόνες / Σύνολο: 1.567
8. «Λούκα», 1.372 -13 οθόνες / Σύνολο: 117.601
9. «Σπίριτ, ο ατίθασος», 1.306 -26 οθόνες / Σύνολο: 19.514
10. «Ο πατέρας», 1.127 -4 οθόνες / Σύνολο: 79.335
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου