Η πιο «πεινασμένη» για δεδομένα εφαρμογή στον
κόσμο είναι πλέον το Netflix, η ολοένα δημοφιλέστερη αμερικανική
υπηρεσία μετάδοσης και παρακολούθησης βίντεο, η οποία καταναλώνει σχεδόν
το 15% της συνολικής διακίνησης online δεδομένων παγκοσμίως.
Καθώς αυξάνονται οι συνδρομητές του Netflix σε πολλές χώρες (και στην Ελλάδα), συνεχώς αυξάνεται ο όγκος των ψηφιακών δεδομένων που διακινεί, σύμφωνα με νέα έκθεση της εταιρείας Sandvine, η οποία βασίσθηκε σε πάνω από 150 παρόχους Ίντερνετ παγκοσμίως με περίπου 2,1 δισεκατομμύρια συνδρομητές συνολικά. Συγκριτικά, το YouTube «τρώει» διεθνώς το 11,4% της διαδικτυακής κίνησης. Στην Ευρώπη πάντως, το YouTube προηγείται ακόμη και ακολουθεί το Netflix.
Συνολικά η διακίνηση και παρακολούθηση κάθε είδους βίντεο πλέον αποτελεί πάνω από το μισό (το 58%) της κίνησης δεδομένων στο Ίντερνετ, ενώ έπονται η πλοήγηση στο διαδίκτυο (17%), τα online παιγνίδια (7,8%) και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (5,1%). Το Netflix και οι άλλες υπηρεσίες video streaming «ζορίζουν» όλο και περισσότερο τα δίκτυα των παρόχων πρόσβασης στο διαδίκτυο και η κατάσταση αναμένεται να χειροτερέψει, σύμφωνα με την έκθεση, καθώς σταδιακά κερδίζει έδαφος το βίντεο υψηλής ανάλυσης (4Κ).
Τις βραδινές ώρες αιχμής, όταν τα δίκτυα υφίστανται την μεγαλύτερη πίεση, το Netflix μπορεί να «τρώει» έως το 40% της κίνησης που αφορά το «κατέβασμα» δεδομένων (download) σε χώρες όπως οι ΗΠΑ. Από την άλλη, η «πειρατεία» καθόλου δεν έχει πεθάνει, καθώς οι υπηρεσίες διαμοιρασμού αρχείων (file-sharing) κατέχουν πάνω από το ένα πέμπτο (22%) της διεθνούς κίνησης «ανεβάσματος» δεδομένων (upload), ποσοστό που φθάνει το 31% στην Ευρώπη.
Επίσης, σύμφωνα με την έρευνα το μεγαλύτερο μέρος της διακίνησης δεδομένων στο διαδίκτυο γίνεται πια κρυπτογραφημένα, πράγμα όμως που δεν έχει σταθεί ικανό να αποτρέψει τις κυβερνοεπιθέσεις των χάκερ.
www.kathimerini.gr
Καθώς αυξάνονται οι συνδρομητές του Netflix σε πολλές χώρες (και στην Ελλάδα), συνεχώς αυξάνεται ο όγκος των ψηφιακών δεδομένων που διακινεί, σύμφωνα με νέα έκθεση της εταιρείας Sandvine, η οποία βασίσθηκε σε πάνω από 150 παρόχους Ίντερνετ παγκοσμίως με περίπου 2,1 δισεκατομμύρια συνδρομητές συνολικά. Συγκριτικά, το YouTube «τρώει» διεθνώς το 11,4% της διαδικτυακής κίνησης. Στην Ευρώπη πάντως, το YouTube προηγείται ακόμη και ακολουθεί το Netflix.
Συνολικά η διακίνηση και παρακολούθηση κάθε είδους βίντεο πλέον αποτελεί πάνω από το μισό (το 58%) της κίνησης δεδομένων στο Ίντερνετ, ενώ έπονται η πλοήγηση στο διαδίκτυο (17%), τα online παιγνίδια (7,8%) και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (5,1%). Το Netflix και οι άλλες υπηρεσίες video streaming «ζορίζουν» όλο και περισσότερο τα δίκτυα των παρόχων πρόσβασης στο διαδίκτυο και η κατάσταση αναμένεται να χειροτερέψει, σύμφωνα με την έκθεση, καθώς σταδιακά κερδίζει έδαφος το βίντεο υψηλής ανάλυσης (4Κ).
Τις βραδινές ώρες αιχμής, όταν τα δίκτυα υφίστανται την μεγαλύτερη πίεση, το Netflix μπορεί να «τρώει» έως το 40% της κίνησης που αφορά το «κατέβασμα» δεδομένων (download) σε χώρες όπως οι ΗΠΑ. Από την άλλη, η «πειρατεία» καθόλου δεν έχει πεθάνει, καθώς οι υπηρεσίες διαμοιρασμού αρχείων (file-sharing) κατέχουν πάνω από το ένα πέμπτο (22%) της διεθνούς κίνησης «ανεβάσματος» δεδομένων (upload), ποσοστό που φθάνει το 31% στην Ευρώπη.
Επίσης, σύμφωνα με την έρευνα το μεγαλύτερο μέρος της διακίνησης δεδομένων στο διαδίκτυο γίνεται πια κρυπτογραφημένα, πράγμα όμως που δεν έχει σταθεί ικανό να αποτρέψει τις κυβερνοεπιθέσεις των χάκερ.
www.kathimerini.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου