Η ναυτιλία είναι μια γιγαντιαία παγκόσμια βιομηχανία και αυτό είναι
κάτι γνωστό, αλλά πόσο μεγάλος και ποιοι είναι οι αριθμοί ώστε να
καταλάβουμε ακριβώς αυτό το μέγεθος; Ας δούμε κάποια δεδομένα του 2015…
16,5 τρισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ – η αξία του παγκόσμιου εμπορίου
133,3 δισ. Δολάρια ΗΠΑ – η αξία των εξαγωγών αργού πετρελαίου από τη Σαουδική Αραβία στον υπόλοιπο κόσμο
37,85 δισεκατομμύρια δολάρια – τα ετήσια έσοδα της βιομηχανίας κρουαζιέρας για την αμερικανική οικονομία
15 δισ. Δολάρια – Ποσό που δαπανήθηκε για νέα κρουαζιερόπλοια το 2015
10 δισεκατομμύρια τόνους – παγκόσμιος όγκος εμπορικών πλοίων
6,2 δισ. Δολάρια – η αξία των εξαγωγών σιτηρών από τον Καναδά στον υπόλοιπο κόσμο
Τα 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το πιο ακριβό γιοτ του κόσμου είναι το «History Supreme». Το εκπληκτικό ποσό οφείλεται στο στερεό χρυσό και την πλατίνα που χρησιμοποιοίθηκαν για τη κατασκευή αυτού του πολυτελούς γιοτ.
1,8 δισεκατομμύρια Deadweight – η μεταφορική ικανότητα του παγκόσμιου εμπορικού στόλου
20.335.000 – Ετήσιος αριθμός επιβατών κρουαζιερόπλοιων
10,5 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ τα ποσά που καταβλήθηκαναπό τα μεγαλύτερα μητρώα, τον Παναμά, τη Λιβερία και τις Νήσους Μάρσαλ στον ΙΜΟ
1.4 εκατομμύρια – Αριθμός ναυτικών παγκοσμίως
889.000 – Συνολικός όγκος σε χιλιάδες τόνους φορτίουυ στο μεγαλύτερο λιμάνι του κόσμου, Ningbo και Zhoustan το 2015
400.000 τόνους deadweight, το μέγεθος του πλοίου μεταφοράς σίδηρου Valemax
226.963 GT το μεγαλύτερο επιβατηγό πλοίο στον κόσμο, MS Harmony of the Seas
90.917 πλοία – το μέγεθος του παγκόσμιου εμπορικού στόλου
19.100 εμπορευματοκιβώτια των είκοσι ποδών – μέγιστη χωρητικότητα «MV CSCL Globe»
10,994 μέτρα – το βάθος του Challenger Deep στις νήσους Marian, το βαθύτερο γνωστό σημείο στους ωκεανούς της Γης.
8153 – Αριθμός πλοίων που φέρουν σημαία στον Παναμά
3185 – Αριθμός πλοίων που φέρουν σημαία στη Λιβερία
2942 – Αριθμός των πλοίων που φέρουν σημαία στις νήσους Μάρσαλ
1,517 – Ο αριθμός των ανθρώπων που σκοτώθηκαν κατά τη βύθιση του Τιτανικού
630 megawatts – η ισχύς που παράγεται από το μεγαλύτερο αιολικό πάρκο ανοικτής θάλασσας στον κόσμο, το London Array από το Ηνωμένο Βασίλειο
616 – Αριθμός πλοίων στο στόλο της Maersk στα τέλη του 2015
285 καλώδια επικοινωνιών βρίσκονται στους ωκεανούς, τα οποία τοποθετηθήκαν από πλοία
193,30 km Μήκος του καναλιού του Σουέζ
172 κράτη μέλη του ΙΜΟ
77 χλμ. Μήκος του καναλιού του Παναμά
58 κόμβοι – η ταχύτητα του ταχύτερου πλοίου που κατασκευάστηκε, το «Francisco», ένα καταμαράν που διαπερνάει τα κύματα, φορτωμένο με τροποποιημένους κινητήρες αεριωθουμένων, που εκτοξεύουν τους επιβάτες σε όλο το River Plate, πιο γρήγορα από οποιοδήποτε άλλο πλοίο στον κόσμο.
20,3 έτη – η μέση ηλικία των εμπορικών πλοίων στα τέλη του 2015
16,36% – Το μέγεθος του παγκόσμιου στόλου που ανήκουν στα ελληνικά ναυτιλιακά συμφέροντα
15,1% – Το μερίδιο αγοράς της Maersk στην αγορά εμπορευματοκιβωτίων
9 Γενικοί Γραμματείς του ΙΜΟ από το 1959
7 ετών – ηλικία του νεότερου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που πρόκειται να διαλυθεί
3 ημέρες, 10 ώρες, 40 λεπτά. Το Blue Riband βραβεύτηκε για την ταχύτερη διάσχιση του ατλαντικού.
1 – Έχουμε μόνο έναν πλανήτη, έτσι ας κρατήσουμε τους ωκεανούς καθαρό
www.e-nautilia.gr
16,5 τρισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ – η αξία του παγκόσμιου εμπορίου
133,3 δισ. Δολάρια ΗΠΑ – η αξία των εξαγωγών αργού πετρελαίου από τη Σαουδική Αραβία στον υπόλοιπο κόσμο
37,85 δισεκατομμύρια δολάρια – τα ετήσια έσοδα της βιομηχανίας κρουαζιέρας για την αμερικανική οικονομία
15 δισ. Δολάρια – Ποσό που δαπανήθηκε για νέα κρουαζιερόπλοια το 2015
10 δισεκατομμύρια τόνους – παγκόσμιος όγκος εμπορικών πλοίων
6,2 δισ. Δολάρια – η αξία των εξαγωγών σιτηρών από τον Καναδά στον υπόλοιπο κόσμο
Τα 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το πιο ακριβό γιοτ του κόσμου είναι το «History Supreme». Το εκπληκτικό ποσό οφείλεται στο στερεό χρυσό και την πλατίνα που χρησιμοποιοίθηκαν για τη κατασκευή αυτού του πολυτελούς γιοτ.
1,8 δισεκατομμύρια Deadweight – η μεταφορική ικανότητα του παγκόσμιου εμπορικού στόλου
20.335.000 – Ετήσιος αριθμός επιβατών κρουαζιερόπλοιων
10,5 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ τα ποσά που καταβλήθηκαναπό τα μεγαλύτερα μητρώα, τον Παναμά, τη Λιβερία και τις Νήσους Μάρσαλ στον ΙΜΟ
1.4 εκατομμύρια – Αριθμός ναυτικών παγκοσμίως
889.000 – Συνολικός όγκος σε χιλιάδες τόνους φορτίουυ στο μεγαλύτερο λιμάνι του κόσμου, Ningbo και Zhoustan το 2015
400.000 τόνους deadweight, το μέγεθος του πλοίου μεταφοράς σίδηρου Valemax
226.963 GT το μεγαλύτερο επιβατηγό πλοίο στον κόσμο, MS Harmony of the Seas
90.917 πλοία – το μέγεθος του παγκόσμιου εμπορικού στόλου
19.100 εμπορευματοκιβώτια των είκοσι ποδών – μέγιστη χωρητικότητα «MV CSCL Globe»
10,994 μέτρα – το βάθος του Challenger Deep στις νήσους Marian, το βαθύτερο γνωστό σημείο στους ωκεανούς της Γης.
8153 – Αριθμός πλοίων που φέρουν σημαία στον Παναμά
3185 – Αριθμός πλοίων που φέρουν σημαία στη Λιβερία
2942 – Αριθμός των πλοίων που φέρουν σημαία στις νήσους Μάρσαλ
1,517 – Ο αριθμός των ανθρώπων που σκοτώθηκαν κατά τη βύθιση του Τιτανικού
630 megawatts – η ισχύς που παράγεται από το μεγαλύτερο αιολικό πάρκο ανοικτής θάλασσας στον κόσμο, το London Array από το Ηνωμένο Βασίλειο
616 – Αριθμός πλοίων στο στόλο της Maersk στα τέλη του 2015
285 καλώδια επικοινωνιών βρίσκονται στους ωκεανούς, τα οποία τοποθετηθήκαν από πλοία
193,30 km Μήκος του καναλιού του Σουέζ
172 κράτη μέλη του ΙΜΟ
77 χλμ. Μήκος του καναλιού του Παναμά
58 κόμβοι – η ταχύτητα του ταχύτερου πλοίου που κατασκευάστηκε, το «Francisco», ένα καταμαράν που διαπερνάει τα κύματα, φορτωμένο με τροποποιημένους κινητήρες αεριωθουμένων, που εκτοξεύουν τους επιβάτες σε όλο το River Plate, πιο γρήγορα από οποιοδήποτε άλλο πλοίο στον κόσμο.
20,3 έτη – η μέση ηλικία των εμπορικών πλοίων στα τέλη του 2015
16,36% – Το μέγεθος του παγκόσμιου στόλου που ανήκουν στα ελληνικά ναυτιλιακά συμφέροντα
15,1% – Το μερίδιο αγοράς της Maersk στην αγορά εμπορευματοκιβωτίων
9 Γενικοί Γραμματείς του ΙΜΟ από το 1959
7 ετών – ηλικία του νεότερου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που πρόκειται να διαλυθεί
3 ημέρες, 10 ώρες, 40 λεπτά. Το Blue Riband βραβεύτηκε για την ταχύτερη διάσχιση του ατλαντικού.
1 – Έχουμε μόνο έναν πλανήτη, έτσι ας κρατήσουμε τους ωκεανούς καθαρό
www.e-nautilia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου