Η είσοδος στην αγορά της Ιρλανδίας, η διάθεση ποσοστού του μετοχικού κεφαλαίου μέσω placement από τον βασικό μέτοχο (οικογένεια Τσινάβου που ελέγχει το 76%) σε θεσμικούς επενδυτές και η πρόβλεψη για αύξηση πωλήσεων και κερδών προ φόρων κατά 19% και 19,5%, αντίστοιχα, το 2017 σε σύγκριση με το 2016, ήταν οι σημαντικότερες ειδήσεις που προέκυψαν από τη χθεσινή παρουσίαση της εισηγμένης Κρι Κρι στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών.
Ειδικότερα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Παναγιώτης Τσινάβος αποκάλυψε ότι τα γιαούρτια της Κρι Κρι εισέρχονται τις επόμενες μέρες και στην αγγλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Morrisons και έχει πλέον παρουσία σ’ όλες τις κορυφαίες αλυσίδες της χώρας όπως είναι οι Waitrose, Tesco, Aldi, MarksSpencer, ASDA, COOP. Ταυτόχρονα, είπε ο κ. Τσινάβος, η θετική εικόνα της εταιρείας στην Αγγλία τής άνοιξε τον δρόμο να εισέλθει τις επόμενες εβδομάδες και στην αγορά της Ιρλανδίας, καθώς σήμερα η ελληνική επιχείρηση έχει παρουσία σε 24 χώρες με την αξία εξαγωγών γιαουρτιού το 2017 να φθάνει τα 21,4 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση σχεδόν 61% σε σχέση με τις εξαγωγές αξίας 13,3 εκατ. ευρώ το 2016.
Απαντώντας σε ερώτηση της «Κ» για το ενδεχόμενο placement μέσα στο 2018, ο κ. Τσινάβος τόνισε: «Ναι, είμαστε έτοιμοι και προετοιμαζόμαστε για να διαθέσουμε ένα ποσοστό του μετοχικού κεφαλαίου σε θεσμικούς επενδυτές από το ποσοστό (76%) που κατέχει η οικογένειά μου. Βέβαια, δεν μπορώ να αποκαλύψω εάν το 76% θα γίνει 70% ή 65%, αλλά είναι σίγουρο ότι θα συνεχίσουμε να έχουμε την πλειοψηφία της εταιρείας και να διοικούμε την επιχείριση όπως κάνουμε από την πρώτη μέρα της ίδρυσής της». Στη διάρκεια της παρουσίασης τα στελέχη της Κρι Κρι έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη συνεχώς ανοδική πορεία της εταιρείας και στην αύξηση των πωλήσεων στα προϊόντα παγωτού κατά 8,6%, επίδοση η οποία κατατάσσει τη μάρκα Kρι Kρι στη 2η θέση στην ελληνική αγορά παγωτού, με μερίδιο 15%.
Στην κατάκτηση της θέσης αυτής συνέβαλαν το ισχυρό επικοινωνιακό πλάνο, η αύξηση των σημείων διανομής, αγγίζοντας πλέον τις 15.000 σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και τα λανσαρίσματα των νέων προϊόντων, όπως οι παγωτοσοκολάτες Derby, τα Γλυκά της Μαμάς, το Super Spoon και το παιδικό παγωτό Frozen. Ο στόχος που θέτει η εταιρεία για τις εξαγωγές είναι σύντομα να αποτελούν το 50% των πωλήσεών της με έμφαση στην ευρωπαϊκή και πρωτίστως στη βρετανική αγορά, όπου το γιαούρτι ελληνικού τύπου κάνει συνολικά τζίρο 205 εκατ. ευρώ. Σε περίπτωση, μάλιστα, που η αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ε.Ε. δυσχεράνει τις εξαγωγές γιαουρτιού από την Ελλάδα, η Κρι Κρι είναι διατεθειμένη να προχωρήσει στην παραγωγή των προϊόντων της σε μονάδα στη Βρετανία. Για την Ελλάδα ο κ. Τσινάβος υπογράμμισε ότι η εταιρία έχει άριστη σχέση με τις πέντε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, τονίζοντας επίσης ότι η Κρι Κρι παράγει σήμερα το 70%-80% του συνόλου των προϊόντων γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας στην Ελλάδα.
www.kathimerini.gr
Ειδικότερα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Παναγιώτης Τσινάβος αποκάλυψε ότι τα γιαούρτια της Κρι Κρι εισέρχονται τις επόμενες μέρες και στην αγγλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Morrisons και έχει πλέον παρουσία σ’ όλες τις κορυφαίες αλυσίδες της χώρας όπως είναι οι Waitrose, Tesco, Aldi, MarksSpencer, ASDA, COOP. Ταυτόχρονα, είπε ο κ. Τσινάβος, η θετική εικόνα της εταιρείας στην Αγγλία τής άνοιξε τον δρόμο να εισέλθει τις επόμενες εβδομάδες και στην αγορά της Ιρλανδίας, καθώς σήμερα η ελληνική επιχείρηση έχει παρουσία σε 24 χώρες με την αξία εξαγωγών γιαουρτιού το 2017 να φθάνει τα 21,4 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση σχεδόν 61% σε σχέση με τις εξαγωγές αξίας 13,3 εκατ. ευρώ το 2016.
Απαντώντας σε ερώτηση της «Κ» για το ενδεχόμενο placement μέσα στο 2018, ο κ. Τσινάβος τόνισε: «Ναι, είμαστε έτοιμοι και προετοιμαζόμαστε για να διαθέσουμε ένα ποσοστό του μετοχικού κεφαλαίου σε θεσμικούς επενδυτές από το ποσοστό (76%) που κατέχει η οικογένειά μου. Βέβαια, δεν μπορώ να αποκαλύψω εάν το 76% θα γίνει 70% ή 65%, αλλά είναι σίγουρο ότι θα συνεχίσουμε να έχουμε την πλειοψηφία της εταιρείας και να διοικούμε την επιχείριση όπως κάνουμε από την πρώτη μέρα της ίδρυσής της». Στη διάρκεια της παρουσίασης τα στελέχη της Κρι Κρι έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη συνεχώς ανοδική πορεία της εταιρείας και στην αύξηση των πωλήσεων στα προϊόντα παγωτού κατά 8,6%, επίδοση η οποία κατατάσσει τη μάρκα Kρι Kρι στη 2η θέση στην ελληνική αγορά παγωτού, με μερίδιο 15%.
Στην κατάκτηση της θέσης αυτής συνέβαλαν το ισχυρό επικοινωνιακό πλάνο, η αύξηση των σημείων διανομής, αγγίζοντας πλέον τις 15.000 σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και τα λανσαρίσματα των νέων προϊόντων, όπως οι παγωτοσοκολάτες Derby, τα Γλυκά της Μαμάς, το Super Spoon και το παιδικό παγωτό Frozen. Ο στόχος που θέτει η εταιρεία για τις εξαγωγές είναι σύντομα να αποτελούν το 50% των πωλήσεών της με έμφαση στην ευρωπαϊκή και πρωτίστως στη βρετανική αγορά, όπου το γιαούρτι ελληνικού τύπου κάνει συνολικά τζίρο 205 εκατ. ευρώ. Σε περίπτωση, μάλιστα, που η αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ε.Ε. δυσχεράνει τις εξαγωγές γιαουρτιού από την Ελλάδα, η Κρι Κρι είναι διατεθειμένη να προχωρήσει στην παραγωγή των προϊόντων της σε μονάδα στη Βρετανία. Για την Ελλάδα ο κ. Τσινάβος υπογράμμισε ότι η εταιρία έχει άριστη σχέση με τις πέντε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, τονίζοντας επίσης ότι η Κρι Κρι παράγει σήμερα το 70%-80% του συνόλου των προϊόντων γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας στην Ελλάδα.
www.kathimerini.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου