Επεκτείνει την γκάμα των «έξυπνων» προϊόντων της, που συνδέονται στο διαδίκτυο, η εταιρεία Nest Labs, εταιρεία της Google, παρουσιάζοντας στην αγορά το «έξυπνο» κουδούνι πόρτας που αναγνωρίζει πρόσωπα.
Το κουδούνι, που έχει ενσωματωμένη μία κάμερα, καθώς και την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπων της Google, έχει κατασκευασθεί ως ένα ακόμη γκάτζετ που μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας στον ένοικο ενός σπιτιού, προειδοποιώντας αν κάποιος άγνωστος πλησιάζει στο σπίτι.
Με το προϊόν αυτό, που ονομάζεται «Hello», η Nest Labs, επιθυμεί να γίνει κερδοφόρα κάτι που δεν έχει καταφέρει να πετύχει με τα προηγούμενα έξυπνα προϊόντα της. Όσοι ενδιαφέρονται να το αποκτήσουν θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2018 όταν και αναμένεται να κυκλοφορίσει σε τιμή που ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί.
Η Google, με την εξαγορά της εταιρείας το 2014 έναντι 3,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων επιθυμεί να γίνει ο κύριος πρωταγωνιστής της αγοράς «έξυπνων» τεχνολογικών προϊόντων σε μία εποχή που φαίνεται πως όλοι οι τεχνολογικοί κολοσσοί στρέφονται πως καινοτόμες τεχνολογίες τις οποίες ενσωματώνουν στα προϊόντα τους.
Πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι αυτο της Apple η οποία παρουσίασε το επετειακό της κινητό, το πιο εξελιγμένο της μέχρι στιγμής, με την ονομασία iPhoneX, το οποίο περιέχει ένα διαφορετικό σύστημα αναγνώρισης προσώπων.
www.cnn.gr
Το κουδούνι, που έχει ενσωματωμένη μία κάμερα, καθώς και την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπων της Google, έχει κατασκευασθεί ως ένα ακόμη γκάτζετ που μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας στον ένοικο ενός σπιτιού, προειδοποιώντας αν κάποιος άγνωστος πλησιάζει στο σπίτι.
Με το προϊόν αυτό, που ονομάζεται «Hello», η Nest Labs, επιθυμεί να γίνει κερδοφόρα κάτι που δεν έχει καταφέρει να πετύχει με τα προηγούμενα έξυπνα προϊόντα της. Όσοι ενδιαφέρονται να το αποκτήσουν θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2018 όταν και αναμένεται να κυκλοφορίσει σε τιμή που ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί.
Η Google, με την εξαγορά της εταιρείας το 2014 έναντι 3,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων επιθυμεί να γίνει ο κύριος πρωταγωνιστής της αγοράς «έξυπνων» τεχνολογικών προϊόντων σε μία εποχή που φαίνεται πως όλοι οι τεχνολογικοί κολοσσοί στρέφονται πως καινοτόμες τεχνολογίες τις οποίες ενσωματώνουν στα προϊόντα τους.
Πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι αυτο της Apple η οποία παρουσίασε το επετειακό της κινητό, το πιο εξελιγμένο της μέχρι στιγμής, με την ονομασία iPhoneX, το οποίο περιέχει ένα διαφορετικό σύστημα αναγνώρισης προσώπων.
www.cnn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου