Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

Σχέδια για νέες καινοτομίες και συμφωνίες από την Creta Farms




Η μέχρι τώρα πίστη στο όραμα και τις αξίες της εταιρείας για υψηλής ποιότητας προϊόντα αποτελούν τα βασικά σημεία ανάπτυξης της ελληνικής επιχείρησης Creta Farms, τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά, με τη διοίκησή της να επισημαίνει ότι «μέλημά μας είναι η υπεράσπιση αυτών των αξιών στα έτη που θα ακολουθήσουν».
«Το 2015 αποτέλεσε μια απαιτητική χρονιά όπου το ελληνικό οικονομικό περιβάλλον έβαλε πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε με επιτυχία», όπως επισημαίνει ο Εμμανουήλ Δομαζάκης, πρόεδρος του ομίλου, τονίζοντας ότι «Διατηρήσαμε τόσο την κερδοφορία μας όσο και τις πωλήσεις, θέτοντας ταυτόχρονα τις βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη, σύμφωνα με τον στρατηγικό σχεδιασμό που ήδη υλοποιείται». Κατά την περυσινή χρονιά, οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 105,1 εκατ. ευρώ, ενώ του ομίλου ανήλθαν σε 105,5 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας σταθερότητα σε σχέση με το 2014.

Τα αντίστοιχα μεγέθη του 2014 ήταν 104,6 εκατ. ευρώ για τη μητρική εταιρεία και 104,8 εκατ. ευρώ για τον όμιλο. Ταυτόχρονα, διατήρηση των πωλήσεων, της κερδοφορίας και παράλληλη αύξηση μεριδίων κατάφερε η Creta Farms κατά το 2015, παρά το δυσχερές κλίμα. Το EBITDA της εταιρείας ανήλθε σε 11,1 εκατ. ευρώ για το 2015 με περιθώριο 11% έναντι 10,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014. Τα αντίστοιχα μεγέθη του ομίλου ανήλθαν σε 10,6 εκατ. ευρώ έναντι 10,9 εκατ. ευρώ το 2014, με τα αποτελέσματα να επηρεάζονται από λογιστικές έκτακτες απομειώσεις συμμετοχών του ομίλου.


Παρά τη δύσκολη χρονιά και σε μία ώριμη αγορά, η Creta Farm κατόρθωσε για πρώτη φορά να κατακτήσει μερίδιο 29,7% (Οκτώβριος 2015) αποδεικνύοντας την υψηλή εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς τα brands της. Σημαντικός μοχλός ανάπτυξης παραμένει η σειρά προϊόντων «Εν Ελλάδι» το μερίδιο της οποίας ανήλθε για πρώτη φορά στο 17,5% τον Οκτώβριο.

Το 2015 η εταιρεία αναπτύχθηκε με γνώμονα μία δυνατή στρατηγική ανάπτυξης πάνω στους άξονες καινοτομίας, απαντώντας στις σύγχρονες τάσεις και διατροφικές ανάγκες των καταναλωτών, ενώ λάνσαρε τη νέα πρωτοποριακή σειρά «Εν Ελλάδι Mini», το μοναδικό «Meat snack» που μετατρέπει το αλλαντικό σε snack και επιτρέπει την είσοδο της εταιρείας σε μία νέα αγορά, βασισμένο σε παγκόσμια πατενταρισμένη τεχνολογία, η οποία συνεισέφερε στο συνολικό μερίδιο της σειράς «Εν Ελλάδι».


Ταυτόχρονα, προχώρησε σε αύξηση διανομών, σε όλα τα brands, ενισχύοντας τις συνολικές πωλήσεις της εταιρείας, ενώ υποστήριξε διαφημιστικά με νέες καμπάνιες όλες τις αξίες των brands «Εν Ελλάδι» και «Εν Ελλάδι Μini».

Διεθνές επίπεδο
Σε διεθνές επίπεδο, η συμφωνία Licensing με την εταιρεία Primo Meats -100% θυγατρική του ομίλου JBS μετά την απορρόφηση που ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2015- απέφερε στη 12μήνη χρήση, πωλήσεις της τάξης των 30 εκατ. αυστραλιανών δολαρίων. Η σειρά προϊόντων «Oliving by Hans» κατέκτησε τον πρώτο χρόνο λανσαρίσματος μερίδιο αγοράς ύψους 3%.

«Ο όμιλος ακολουθεί πιστά το στρατηγικό του πλάνο. Το έτος 2016 αναμένονται νέες καινοτομίες και σημαντικές συμφωνίες οι οποίες θα δώσουν τη δυνατότητα στον όμιλο να εκμεταλλευτεί την όλο και αυξανόμενη ζήτηση του καταναλωτικού κοινού για προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας» όπως τονίζει ο Κωνσταντίνος Δομαζάκης, επισημαίνοντας πως «το 2015 αποτελεί έτος ορόσημο, καθώς αποδεικνύει ότι ο όμιλος μπορεί να αντεπεξέλθει στις μεταβαλλόμενες οικονομικές συνθήκες και παράλληλα να υλοποιεί τον σχεδιασμό του».

Το ταξίδι της Creta Farms συμπληρώνει πάνω από 45 χρόνια, ξεκινώντας το ταξίδι της από την Κρήτη, το νησί του ελαιόδεντρου. Το 1970, ο Στυλιανός Δομαζάκης, πατέρας των σημερινών ιδιοκτητών, ιδρύει την πρώτη οργανωμένη μονάδα παραγωγής χοιρινού κρέατος στην Κρήτη, βάζοντας έτσι τα θεμέλια για τη δημιουργία της μεγάλης σημερινής επιχείρησης.

Το μεράκι των δύο αδελφών, Εμμανουήλ και Κωνσταντίνου για καινοτομικά προϊόντα βασισμένα σε αγνά συστατικά, η πίστη τους στην κρητική διατροφή και το όνειρό τους να γίνουν πρεσβευτές της ταξιδεύοντας την σε όλο τον κόσμο, οδήγησε στη γέννηση της Creta Farms.

Success story
Το 2015 οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 105,1 εκατ. ευρώ, ενώ του ομίλου ανήλθαν σε 105,5 εκατ. ευρώ
Το EBITDA της εταιρείας ανήλθε σε 11,1 εκατ. ευρώ για το 2015 με περιθώριο 11% έναντι 10,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο
Η Creta Farm προχώρησε σε αύξηση διανομών, σε όλα τα brands, ενισχύοντας τις συνολικές πωλήσεις της εταιρείας
Την περίοδο 2015-2016 υποστηρίχθηκαν διαφημιστικά με νέες καμπάνιες όλες οι αξίες των brands «Εν Ελλάδι» και «Εν Ελλάδι Μini»

www.imerisia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου